CASALS

Casal d’estiu 2018

El Casal d’Estiu d’aquest any 2018 l'organitza l'Associació Catalana L’Escotilló.

" La Trama Studios"

Benvinguts a l’estudi de cinema “La Trama Studios”! L’escola obre les seves portes aquest estiu i està buscant infants i joves motivats per arrencar amb molta energia! Un món meravellós d’actors, ballarins, càmeres, i personatges ben estranys us està esperant per fer-vos passar un estiu d’allò més fresc i dinàmic. A més, coneixerem tots els gèneres ( ciència ficció, musical, comèdia, misteri,...) i us posareu davant de la càmera per demostrar que sou uns grans artistes! Esteu preparats per convertir-vos en estrelles del cinema? Doncs som-hi!

Contacte: Associació Catalana l'Escotilló                                   Escotillo
               C.I.F.G-66273509

Responsable: Francesc Asens tel. 627 126 871