BÀSQUET I MULTIESPORT

Per el proper curs 2020-21, el Creu Alta Sabadell Bàsquet continuarà organitzant les activitats extraescolars de bàsquet i multiesport a l’escola.

A qui va adreçat:

• Multiesport P4: Entrenament els divendres de 16:30 a 17:45 al pati de la Casa Bracons (Estrella 5).
  • Multiesport P5: Entrenament els dimecres de 16:30 a 17:45 al pati de la Casa Bracons (Estrella 5).
  • Multiesport (centrat al Bàsquet) 1r i 2n: entrenament els dilluns de 16:30 a 17:45 al pati de la Casa Bracons (Estrella 5).

Es complementarà amb trobades de bàsquet juntament amb el Creu Alta Bàsquet, i participaran a les jornades d’iniciació esportiva del Consell.

Per aquest curs i a fi de millorar la qualitat dels entrenaments, i per tal de poder utilitzar cada equip la pista sencera, farem l'entrenament a CAN MARCET, per a 3er, 4art, 5e i 6e. Els monitors acompanyaran els grups des de la sortida de classe i els pares i mares els hauran de recollir a Can Marcet.

• Bàsquet 3r i 4t: Entrenament els dimarts de 16:30 a 18:00 a Can Marcet i participació els dissabtes a la lliga de categoria benjamí, organitzada pel Consell Esportiu i l'Ajuntament de Sabadell. Aproximadament uns 18 partits per temporada.
  • Bàsquet 5è i 6è: Entrenament els dijous de 16:30 a18:00 a Can Marcet i participació els dissabtes a la lliga de la categoria aleví, organitzada pel Consell Esportiu i l'Ajuntament de Sabadell. Aproximadament uns 18 partits per temporada.

A més, s ́ofereix un segon dia d ́entrenament, els dimarts (5è i 6è) i els dijous (3r i 4t). Aquest segon dia es molt recomanable per als qui juguin partits. Aquest 2n dia d'entrenament el farem a Can Marcet de 16.30 a 18.00. El suplement anual serà de 90 euros tot el curs per aquest 2n dia.

partit2n

Preu:

Multiesport: la quota anual és d’aproximadament 225 euros.

Es cobraran 3 rebuts de 75€ a l'octubre, gener i març. Els cobraments els fa directament el Club de Basquet Creu Alta.

Bàsquet: Aproximadament 225 € tot el curs (1 sol dia d’entrenament i inclou la mutualitat esportiva i la inscripció als jocs escolars). Es cobraran 3 rebuts de 75 € a l'octubre, gener i març. Els cobraments els fa directament el Club de Bàsquet Creu Alta.

Si es fa 2 dies d'entrenament, seran 3 rebuts de 30€ a l'octubre, gener i març.

A la web del Consell Esportiu es podran consultar els calendaris dels partits, en cas de que se’n facin:: www.consellsabadell.cat

Organitza: Creu Alta Sabadell Bàsquet