INFORMACIÓ GENERAL
Inscripcions 2020/2021
1. COM APUNTAR-S'HI
El sistema d’inscripció és el següent:
- Les inscripcions s'han de fer a través de la web de l’AMPA.
- S’obrirà el període d’inscripcions el dia 5 d’octubre i es tancarà el dia 9 d’octubre.
- Quan la inscripció s’hagi produït correctament rebreu un correu electrònic confirmant que s’ha realitzat correctament.
- En cas que feu la matriculació fora dels dies assenyalats, per motius organitzatius, l’AMPA no podrà garantir la inscripció de l’infant.
- El dia 16 d’octubre s’enviara un mail a totes les famílies inscrites amb les els llistats d’activitats extraescolars del curs 2020-21.
- Del 19 al 22 d’octubre hi haurà la possibilitat de fer canvis de darrera hora en les inscripcions sempre que hi hagi disponibilitat de plaça. (els canvis es faran a través del correu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
- Les extraescolars per adults s’ofertaran més endavant. A causa de la complexitat d’aquest curs s’ha prioritzat iniciar com abans millor les dels infants i properament s’informarà de les d’adults.
2. PAGAMENT DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
- Les activitats gestionades per Vostra Cuina (Expressió artística i expressió corporal, Teatre, Dansa, Taller d'Art i Fet a mà), els pagaments són mensuals i es carreguen al compte bancari on es facturen la resta de rebuts. En aquest cas es facturaran 9 mensualitats (d'octubre a juny).
- Les activitats de Bàsquet/Multiesport, Anglès, Ioga per infants i Batucada, els pagaments els gestiona directament l'entitat o monitor que du a terme l'activitat. En aquestes activitats el fraccionament de pagaments va en funció de cada organitzador (veure detall de cada activitat).
- En el cas que no estigueu al dia de les quotes de l’AMPA no s’acceptaran les inscripcions.
- En concepte de matriculació s’aplicaran les següents tarifes, independentment de quines activitats es triïn:
1 activitat: 10 € de matriculació per alumne
2 activitats o més: 15 € de matriculació per alumne, no per activitat
- Es passarà un rebut a les famílies inscrites un cop es confirmi que s’iniciarà l'activitat o activitats a les que s’hagi inscrit.
- L'import de la matrícula haurà de ser satisfet també en cas que l’alumne finalment no inicii l'activitat o activitats a les que s’hagi inscrit (exceptuant si l’activitat queda anul.lada des de l’organitzador)
- És important tenir present que en cas de voler donar de baixa un alumne d’alguna activitat cal fer-ho 7 dies feiners abans de final de mes, i sempre per escrit a través de l'adreça This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
- En cas contrari no se'n podrà retornar l’import.
- Els canvis d’una activitat a una altra nomès podran fer-se efectius al començament de cada trimestre (un cop transcorregut el període de vacances)
- A partir del mes de maig no es podrà donar de baixa cap alumne de cap activitat extraescolar.
3. INFORMACIÓ IMPORTANT
- Totes les activitats tenen un límit de places i es respectarà de manera estricta l’ordre d’arribada a l’hora de la matriculació. Igualment, en cas contrari, si el nombre d’inscrits és insuficient, l’AMPA es veurà obligada a anul·lar l’activitat.
- Aquest any s’implementarà el protocol de seguretat davant la covid19 a les activitats extraescolars. Està disponible para consulta a l’apartat del web.
- El 7 d’octubre s’enviara el llistat d’inscrits per correu electrònic.
Les persones responsables de les activitats extraescolars són:
- Marixa Arnedillo: Coordinació
- Marta Roig: Teatre, Dansa i Expresió corporal
- Genís Gil: Bàsquet / Multiesport
- Elizabet Pérez: Anglès, Taller d’Art i Fet a mà
- Ferran Pérez: Batukada
- Ester Homs, Ismael Villalón i Judith Salanguera: Natació
- Olga Culleré: Ioga per infants i Expressió artística
El correu de contacte per a qualsevol consulta és: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.